حتی با وجود یک تیم ستاره ای ، پر از مهارت های جدی ، ایجاد شرکتی
طولانی مدت دشوار است. کارگران سرسختی که آن را از طریق چالش های اولیه تشکیل یک شرکت رقم می زنند ، با کار پیچیده تر کردن شرکت به
سمت یک هدف مشترک که همیشه در حال تغییر (به نظر می رسد در
منظر رقابتی و نامشخص) است ، مواجه هستند.
آیا هرگز تعجب کرده اید که شرکتهای موفق چگونه حرکت و رشد خود را ادامه می دهند؟
من اغلب تعجب می کردم که چگونه شرکتهایی که تحسین می کنم
می دانند به چه مسیری می روند - و این آشکار شد کهاین ترفند تقریباً غیر مسئولانه در رسیدن به اهداف کلیدی با یک گروه با استعداد از مردم تهاجمی بود.
هنگامی که Punchd در سال 2011 به Google پیوست ، من در معرض
یک ابزار کلیدی تعیین هدف سازمانی به نام
Objective & Key Results یا OKR قرار گرفتم که به تبدیل گوگل از
ریشه های فروتنانه خود به بدنی که امروزه تقریباً در همه جنبه های جهان
تأثیر دارد ، کمک کرده است.
با الهام از این مفهوم (و تعامل من با آن هنگام کار در Google) الگویی برای نوشتن OKR ها نوشتم تا به دیگران کمک کنم در اوایل سال 2013 استفاده از OKR را در شرکتهای خود شروع کنند.
درباره این سایت